marți, 26 aprilie 2011

Sigma giveaway

Hello girls. I have great news for you. Here i am with a new giveaway: a fantastic Sigma Flat Top Synthetic Kabuki - F80

Hello fetelor. Iata un nou giveaway pentru voi: o pensula fantastica Sigma Flat Top Synthetic Kabuki - F80

If you want to participate to this giveaway you need to:
  • Follow my blog using Google Friend Connect
  • Like this blog on Facebook
  • Leave a comment that includes your Google Friend Connect/Facebook name and some words on the subjects you wish to read about on this blog.
You can participate to this giveaway until 8th of May at 8 pm.Winner will be selected using random.org
Good luck!

Daca doriti sa participati la acest giveaway trebuie sa:
  • Urmariti acest blog folosing Google Friend Connect
  • Like acest blog pe Facebook
  • Lasati un comentariu care sa includa numele cu care ma urmariti pe Google Friend Connect/Facebook si cateva cuvinte despre ce subiecte v-ar placea sa cititi pe acest blog.
Puteti participa la acest giveaway pana pe data de 8 Mai la ora 8 pm. Castigatorul va fi desemnat folosind random.org
Succes!

48 de comentarii:

  1. Buna:)
    Te urmaresc prin GFC cu numele Dedeea.AM dat like pe facebook cu numele Iulia HpyEnd.
    Mi-ar placea sa citesc subiecte ca si OOTD sau OOTN:x Dar si cat mai multe review-uri:*

    RăspundețiȘtergere
  2. buna te urmaresc ca andrewtza_luv, email: andrewtza_89@yahoo.com

    mi-ar placea sa citesc pe blog mai mult despre pensule si despre utilizarea lor.

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunaaaaaaaa:)
    vreau si eu pensulaaaaaaaaaa!!!
    Te urmaresc cu numele Dana, idanyella@gmail.com.
    Mi-ar placea sa citesc review-uri despre cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Te urmaresc prin GFC cu numele descude si am dat like pe FB cu numele Cimmone Elly
    Ce mi-ar placea sa citesc pe blogul tau?....Cat mai multe subiecte despre ingrijirea tenului,parului,unghiilor:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Te urmaresc cu numele Claudia Hatcu.
    Cred ca mi-ar placea sa vad ceva articole OOTD :D si accesorii :). evident continua cu reviewurile :)

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Sadie
    Fb: Adina Mb

    Mie imi place subiectul general al blogului, asta caut, cat mai multe informatii despre produse. Sunt curioasa in legatura cu tot ceea ce experimentezi nou.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ! Te urmaresc prin Gfc cu numele Ale♥,Fb Alexandra Vasile, email: alexandra_v11@yahoo.com.

    Imi place ca ai poze colorate :) as vrea sa vad poze cu machiaje realizate de tine, review-uri la produse cosmetice si de frumusete.

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, deja ador pensula asta si mi-o doresc! Te urmaresc cu Sandra prin GFC iar pe facebook sunt Sandra Andrei. As vrea sa citesc multe multe reviewuri despre experienta ta cu tot felul de produse, bune si rele. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,
    Te urmaresc cu numele Dana Deina, am dat like pe facebook cu numele Dana Deina.
    Mi-ar placea sa citesc mai multe review-uri.

    RăspundețiȘtergere
  10. buna

    te urmaresc cu numele sweet lory, ar pe facebook cu lory loredana
    Mi-ar placea sa vad pe blog noile achiztii in materie de make-up si rewiew-uri la acestea

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna!Te urmaresc prin GFC cu numele de Adriana, iar pe facebook am dat like cu Adriana Cavaleru.Mi-ar placea sa vad pe acest blog mai multe machiaje pentru ca imi place stilul tau, mi se pare natural si adecvat pentru zi.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!

    Te urmaresc cu Sense, mail flori88 at gmail.com, am dat Like cu Florina Cristina si am postat despre giveaway aici: http://sensetpl.blogspot.com/2011/04/giveaway-sigma_27.html.

    La fel ca majoritatea fetelor care petrec ore in sir pe bloguri de beauty, mi-ar placea sa citesc review-uri cu multe poze, tutoriale, look-uri accesibile si secretele tale de beauty.

    RăspundețiȘtergere
  13. heey. te urmaresc prin gfc cu numele Miss z
    nume facebook: cristina nct
    mi-ar placea sa vad eotd-uri :d si review-uri:d
    puuup

    RăspundețiȘtergere
  14. Bunaa! Te urmaresc prin GFC si FB cu numele Aura Trandafir. Mi-ar placea sa incluzi in blog cat mai multe tips-uri legate de beauty si ingrijire personala :) pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut!
    GFC: s.o.n.b.b
    Facebook: Clujul Fara Flegme
    Mi-ar placea review-uri si posturi "Do it yourself"

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ,
    te urmaresc prin GFC (Camelia Andrasescu)
    Am dat like pe FB (Adriana Camelia Andrasescu-Scrieciu)
    Mi-as dori mai multe review-uri pentru produse de make-up.
    Email : andrasescu.camelia@gmail.com
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. buna! ft dragutz giveaway :D
    GFc: Anamaria
    FB: Ana Maria
    email: ana_maria4all@yahoo.com
    Mi-ar placea sa vad review-uri.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Hello there.

    Te urmaresc prin GFC : IrinaPopescu
    Ar fi dragute review-uri de produse de make-up, dar si cum imbini make-up-ul cu fashion-ul, ceva fashion&make-up tips :)

    Light and peace,
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna,te urmaresc prin GFC cu numele Dana Butnaru,like pe facebook am dat de pe acelasi nume
    Imi plac mult review-urile tale si as vrea sa vad mai mult NOTD.
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna. Te urmaresc prin GFC cu numele raluk94 si am dat like pe facebook cu Raluca Stere.
    Mi-ar placea sa citesc pe blogul tau mai multe review-uri.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!
    1. Te urmaresc prin GFC cu numele Adelina Tomescu
    2. Am dat like pe facebook cu numele Adelina Tomescu
    3. Cel mai mult pe un blog de beauty ma intereseaza reviewurile si as vrea sa le gasesc pe blogul tau in numar cat mai mare. De asemenea ai putea introduce si postari de genul Tinuta zilei, sau mai multe postari despre machiaj. In rest, imi place blogul tau :)
    Mi-as dori din suflet sa castig, am mare nevoie de o pensula pentru fata.

    RăspundețiȘtergere
  22. buna te urmaresc cu numele de cristina; am dat like pe FB (Moldovan Cristina)
    Email: moldo_criss@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna! Te urmaresc cu numele de Mad@, am dat like pe FB: Madalina Alexandra Vicol
    Email: mada_3187@yahoo.com
    Mi-ar placea sa vad pe blogul tau mai multe postari cu creme facute acasa, naturale, cum este Crema cu unt de Shea home made :D mi-a placut mult si o voi pune in aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut, te urmaresc pri GFC cu numele Mihaela Andreea si am dat like pe Facebook cu numele Mihaela Stan.
    M-ar interesa sa citesc review-uri si de asemenea, ar fi frumos sa vad din cand in cand cate o poza draguta si originala cum ar fi o tinuta, cateva farduri pe o masuta, o floare sau un peisaj. Zic asta pentru ca am observat ca ai o astfel de postare si cred ca e bine ca un blog sa fie putin mai diversificat.
    E-mailul meu este mihaela_prettydoll@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. buna!te urmaresc cu numele de carmen.am dat like pe facebook(ilasi cati mirela).mi-ar placea sa vorbesti mai multe despre farduri pt pleoape,palete de culori

    RăspundețiȘtergere
  26. gfc:ade c. fb:ade ciuraru
    mi-ar placea sa citesc review-uri, cat mai muuulte :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Dorina, iar pe Facebook cu Daniela Dorina.
    As vrea sa vad mai multe review-uri si pareri in legatura cu produsele testate.

    RăspundețiȘtergere
  28. GFC:Maria
    Facebook:Maria Rodica Manea
    mie imi plac mult machiajele tale,asa ca la mai multe!
    mey_mmr@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. buna.te urmaresc prin gfc cu numele de katie_589 ,iar pe facebook am dat like cu andra popescu ,mi ar placea mai multe reviewuri,poate notd,lotd si ootd

    RăspundețiȘtergere
  30. Gfc : Red
    Fb: Coco Mady
    E-mail: fata_ta_red@yahoo.com
    As vrea sa vad OOTD-uri :)

    RăspundețiȘtergere
  31. te urmaresc prin GFC cu numele amelia si pe facebook cu numele amelia ciotlausi.
    mi`as dori sa citesc cat mai multe reviewuri.

    RăspundețiȘtergere
  32. hello! te urmaresc cu numele de Sandra prin GFC iar pe facebook sunt Sandra Andrei. Mi-ar placea sa citesc cat mai multe reviewuri, dar in definitiv, orice post cu un subiect interesant: produse noi, intamplari, reviewuri, randoms, etc. Nu sunt pretentioasa! Si ma bucur ca te-am descoperit prin intermediul acestui concurs.
    mail: just_Allexandra@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna!

    GFC: Anka
    Fb: Anka Similiu
    E-mail: ankablog@yahoo.com
    Mi-ar placea sa citesc cat mai multe review-uri.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna!Te urmaresc prin GFC cu numele Bia'a,iar pe facebook cu numele Bianca Matei.
    adresa de mail: biasaysno@yahoo.com
    Mi-ar placea sa citesc mai multe review-uri legate de produse pentru par.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  35. Hey! :*
    GFC: Madutza.
    Facebook: Marin Elena.
    Mie mi-ar placea sa gasesc aici rubrici mixte: review-uri si descoperiri cosmetice, manichiura, propuneri de outfit-uri, carti si filme care te-au impresionat, melodii care-ti plac si te definesc :)
    Multumim pentru sansa! :*

    RăspundețiȘtergere
  36. hei :)
    Gfc - foxy
    FB - Irina Hugeanu
    Email : irinaren@yahoo.com
    mi-ar placea sa vad multe ootd, eotd si reviews.

    kisses!

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna! Am dat like pe Facebook si follow pe GFC cu acelasi nume, Corina Oltean. Adresa mea de mail este corioltean@yahoo.com si cel mai mult pe blogul tau mi-ar placea sa citesc reviews la cosmetice, carti, filme sau muzica. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna, am dat like cu Roxy Ro, te urmaresc prin gfc cu acelasi nume, adresa mea e carofeero at yahoo dot com. Mi-ar placea mai multe review-uri la produse si poate tutoriale.

    RăspundețiȘtergere
  39. hello :)
    - te urmaresc prin GFC: Alexandra Stefan
    - Facebook: Alexandra Stefan
    - email: julietalexy@gmail.com
    - mi-ar placea sa vad mai multe EOTD si review'uri, care sunt de foarte multe ori folositoare :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu Alexandra Doremi.
    Facebook: Alexandra Doremi
    Mail: doremi_d@yahoo.com
    Mi-ar placea sa vad mai multe review-uri.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna.
    te urmaresc prin GFC cu numele alina.rosu87 si am dat like paginii de facebook cu numele Rosu Alina Gabriela.
    adresa mea de mail este pantera_violata@yahoo.com (plz don't laugh :)) )
    As vrea sa vad postari de genul OOTD, NOTD, preferatele lunii, produse care te-au dezamagit si nu le-ai mai cumpara.

    RăspundețiȘtergere
  42. Hi,
    Enter me!
    I'm a follower via GFC:lemonadarosa
    Email: lemonadarosa (at)gmail(dot)com
    Facebook:joana silva
    I´d love to see more reviews and swatches on recent products!
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  43. Helloa,
    GFC:coentros
    Email: coentros.azuis@gmail.com
    Facebook:Squirl Beaver
    I like more giveaways,swatches and makeup pictures.
    kiss.

    RăspundețiȘtergere
  44. Hey!
    Tocmai ce ti-am descoperit blogul cu ocazia acestui giveaway interesant!
    Te urmaresc prin GFC cu Dia si pe fb cu Diana Dancu.
    Ai postari foarte interesante, dar mi-ar place sa vad niste LOTD si sa ne impartasesti cateva trucuri pe care le folosesti in machiaj. :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  45. Hey!
    GFC: Matzzza`s profile
    E-mail: a.stufff@yahoo.com
    Facebook: Adde Apostrophe
    As vrea postari cu produsele care te-au dezamagit.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna!
    GFC: Oana
    Facebook: Oana Vasile
    Este foarte interesant blogul tau, l-am descoperit recent si l-am si rasfoit. Mi-as dori sa vad review-uri multe si concursuri si mai multe :)
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna,te urmaresc prin GFC cu numele irene boutique si pe fb cu Ignatescu Irina.
    Mi-ar placea sa face mai multe EOTD-uri,dar imi imaginez ca e destul de complicat,si ia ceva timp.In rest review-rile sunt foarte dragute si folositoare.

    RăspundețiȘtergere
  48. Buenas noches
    Follower:framboesa
    Mail: framboesadourada@gmail.com
    Facebook:verónica piu
    I love to see your swatches and best buys!
    Gracias!!

    RăspundețiȘtergere