miercuri, 6 aprilie 2011

Lush You Snap the Whip

Unul dintre  produsele Lush cumparate weekend-ul trecut a fost acest unt de corp exfoliant You Snap the Whip (40 Ron) . Mai jos descrierea de pe site-ul Lush

"You Snap the Whip este varianta "dura" a lui Soft Coeur. NU te lasa inselata de mirosul dulceag, este un unt de corp special creat pentru pielea care trebuie "imblanzita". Miezul de pudra de carbune indeparteaza toate celulele moarte, iar nucile de macadamia si untul de cacao inmoaie si catifeleaza epiderma. Foloseste-l pe pielea umeda, sub dus sau in cada, pentru ca necesita clatire dupa aplicare."

Cum arata? Ca o bucata mare si moale de carbune.


Ingrediente:  unt de cacao (Theobroma cacao), ulei de nuci de macadamia (Macadamia ternifolia), laureth 4, carbune macinat, piatra ponce, parfum, ulei de bergamota (Citrus bergamia), esenta de cassie (Ribes nigrum), ulei de chiparos (Cupressus sempervirens).


Cum miroase? Well aici ar fi cateva de spus. Eu l-am cumparat dupa ce am citit un review despre cat de frumos miroase a fructe de padure si cat de relaxant este dusul in compania acestei minuni olfactive. Mi s-a parut mie cam dubios cand l-am mirosit in magazin but oh well, am zis ca poate isi va arata adevarata valoare atunci cand este folosit. Big mistake. Miroase a..sincer n-am gasit niciun echivalent..aduce vag a fructe de padure dar probabil din alea stropite de noroi si murate de cateva ploi. Nu e chiar atat de ingrozitor in sensul ca nu e nevoie sa-mi tin respiratia cand il folosesc but hell no, that's not a perfume to adore! 

Cat despre calitatile de exfoliant aici sunt foarte multumita. Exfoliaza fara sa zgarie si este foarte cremos si hidratant dar fara sa-ti lase acea pelicula uleioasa pe piele pe care cele mai multe exfoliante din acelasi range o fac. 

Cel mai frumos insa este felul in care arati in momentul utilizarii. Prima data, din exces de zel l-am intins pe tot corpul si-am zis wow. Aratam ca cel mai tare extraterestru albastrel sau ca tanti Aglaia dupa o sedinta de intins namolul la Eforie. Plus cada care era neagra albastrui..bine ca totusi nu pateaza.  Ca sa aveti o idee desi aparatul nu a suprins intensitatea si frumusetea culorii.


Inca nu m-a decis daca il voi mai cumpara sau nu. Eu il folosesc aproape zilnic si cred ca merita totusi incercat o data. Cine stie, poate o sa-l adorati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu