sâmbătă, 2 aprilie 2011

Eu si machiajul

Nu am pretentia ca sunt prea iscusita in arta machiajului. Stiu insa ce eyeshadow-uri imi fac ochii sa iasa in evidenta, ce blush-uri mi se potrivesc si imi plac rujurile nude sau in culori trandafirii. In genere accentuez ochii, folosesc mereu un eyeliner si mascara si daca ar fi sa iau un singur produs de make-up pe o insula pustie as lua fondul de ten. Il folosesc zilnic din clasa a 9-a aka de vreo 12 ani. Nu folosesc pudra pentru ca am impresia ca tenul meu este prea incarcat, n-am folosit niciodata anticearcan, corector sau iluminator pe acelasi motiv. Imi place fondul de ten mat si cu putere de acoperire mare. Deci sunt indragostita iremediabil de La Roche Posay si al sau Toleriane. N-am folosit niciodata eyeshadow in nuante de albastru si nici ruj rosu moscovit. Eyelash curler-ul mi-e indiferent. Am inceput sa ma machiez in clasa a saptea cand am luat de la mama un creion de buze roz deschis. Tot liceul am fost fan Ruby Rose, Oriflame si Avon si ma machiam in orele de latina. Imi plac produsele de machiaj de calitate dar care justifica pretul. N-as da 100 Ron pe un blush nici in ruptul capului si nu pentru ca nu-mi permit ci pentru ca mi se pare ilogic sa platesc doar un brand cand produsul in sine nu face mai mult de 30 Ron. Produsele de machiaj sunt singurele la care nu citesc lista de ingrediente. Pensula perfecta de aplicat fondul de ten ever este cea Bronzer de la Coastal Scents. I'd die for it. Cele mai scumpe produse de machiaj pe care le am sunt o trusa de farduri si eye primer de la Too faced (cam 150 Ron) si un fond de ten de la MAC luat din Viena unde am intrat pentru prima data intr-un shop Mac asta vara (cam 27 de euro). Cele mai ieftine..probabil rujurile de la Farmasi. Colectia mea de machiaj cupride branduri ca Elf, Farmasi, Flormar, Maybelline, Coastal Scents, La Roche Posay, NYX, Manhattan, Coastal Scents, Revlon, Sephora, Too Faced, Smashbox si MAC. Ador pensulele din par natural Coastal Scents si sunt contrariata la ce preturi le putem gasi in Romania. Sunt un fan inrait All cosmetic wholesale si o sa primesc in curand primul meu produs Urban Decay si anume paleta Vegan care mi-a fost facuta cadou de cineva drag mie. 

Si machiajul meu de astazi cu parul nearanjat :)

Ten: 
  • Fond de ten La Roche Posay Toleriane
  • Blush Flormar Pretty Compact Blush-on P115
Ochi
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Flormar Quartet Eye Shadow 401
  • Maybelline Eye liner
  • Maybelline Volume Express turbo booster
  • Elf Eyebrow Kit 
Buze
  • Farmasi Maxi Rouge Lipstick 04


2 comentarii: