sâmbătă, 2 aprilie 2011

Lush mania

Trabuie ca recunosc ca eu nu am incercat niciun produs Lush pana acum. Am avut niste tentative nereusite de a comanda pe site-ul lor razgandindu-ma in ultimul moment pe motiv ca "daca nu-mi place cum miroase" (factorul olfactiv fiind extrem de important pentru mine) si "lasa ca o sa ajung eu prin Afi si imi iau atunci". Si aseara, dupa ce am citit niste review-uri despre You snap the Whip am decis ca trebuie sa-l am. So astazi am poposit ca o floricica in Afi direct in magazinasul Lush. Imi stabilisem un buget de 100 Ron pentru prima achizitie..dar sa-mi reamintesc oare ca sunt un impulse shopper?! I should not be allowed to own a credit card! Well, dupa 15 min de mirosit si exclamatii de incantare (yeah i'm a bit ashamed now) si o tanti care nu ma lasa sa respir in metrul meu de personal space am plecat cu o punga mare de chestii delicioase:


 Sa va mai spun ca tot drumul spre casa am stat si le-am mirosit? Probabil ca nu o sa mai cumpar nimic o luna de zile dar a meritat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu