sâmbătă, 2 aprilie 2011

Maybelline Volume Express turbo boost mascara

Este noul mascara pe care l-am achizitionar ieri mai mult de "let's try something new mood" si pentru ca imi plac foarte mult The Colossal Volum' Express si in genere produsele Maybelline. Pretul a fost undeva in jur de 30 Ron daca imi aduc bine aminte, putin mai mult decat The Colossal.

L-am folosit de doua ori pana acum si cu siguranta imi place mai mult decat Colossal. Desi are periuta mai mica (in opinia mea cu cat periuta e mai mare cu atat genele au mai mult volum :) , formula este mai densa decat a celuilalt mascara care este asa mai apos, dar nu mi se pare ca incarca urat genele.




Rezultatul il puteti vedea mai jos si presimt ca in urmatoarea perioada Turbo boost-ul si cu mine o sa fim prieteni nedespartiti.





2 comentarii: