joi, 24 noiembrie 2011

First IPL session



Daca inca nu ati aflat de Slimart acum este momentul. Am cumparat acum vreo saptamana doua vouchere de pe site-ul lor pentru 70% reducere (doua sedinta de epilare ipl) la pretul de 14 euro, gandidu-ma ca unul il folosesc pentru zona inghinala, iar celalalt poate pentru gambe. Ajunsa acolo astazi, am aflat ca reducerea se poate aplica si la un abonament de mai multe sedinte asa ca, desi sunt cam pe minus cu banii, am achizitionat un abonament de 10 sedinte inghinal cu reducere de 70%, adica 255 de euro de la 850 cu plata in doua rate. Yay first and sniff after cause i'm broke now.

Prima sedinta a decurs foarte bine. Desi nu am fost extrem de incantata de zona receptiei, doamna doctor dermatolog care m-a asistat a fost foarte draguta. Mi-a explicat tot ce ar trebui sa stiu despre sedinta in sine si  efectele ulterioare si a fost extrem de atenta pe toata durata sedintei. Thumbs up for her!

Asa cum cred ca stiti deja, operatiunea in sine nu e extrem de dureroasa. Pentru mine cel putin nu a fost, doar cateva momente de disconfort local mediu care a disparut in cateva minute. Zona nu s-a inrosit deloc in cazul meu chiar daca sunt alba ca zapada si ma ard foarte usor.

Urmatoarea sedinta a fost programata peste o luna si rezultatele celei de astazi ar trebui sa se vada cam in doua saptamani. I keep you posted.



Un comentariu:

  1. de abia astept urmatoarele postari legate de sedintele astea. Ma intriga foarte mult epilarea cu IPL si rezulatatele ei....daca sunt de durata sau nu ...

    RăspundețiȘtergere