duminică, 17 iunie 2012

Yellowish

Nu cred ca este nevoie sa reamintesc ca sunt la moda culorile pastel iar piata este inundata de tot felul de nuante indraznete si care de cele mai multe ori ma ingrozesc si ma gandesc ca there's nooo way i'm gonna wear that ! :) Si cu siguranta n-am s-o fac pentru ca i'm the classic type, iar a arata ca o sorcova e extrem de departe de zona mea de interes :) 

Mi-am permis totusi o mica nebunie, mai mult inspirata de o doamna foarte draguta care la 40 de ani arata mult mai bine decat noi la 20 (da, de maine ne-apucam de sport :), si care purta pe unghii o nuanta de galben pal extraordinara. 

Asa ca am dat fuga ieri la cumparaturi si am descoperit noua gama de Metallic nailpolish de la Maybelline si niste sticlute cu oja in culorile verii de la Astor. In total cam 23 de lei.




Si rezultatul



Imi place mult nuanta de la Maybelline pentru care este de ajuns o singura aplicare, dar care trebuie sa fie facuta cu atentie pentru ca are tendinta de a face linii. La fel se intampla si cu cea de la Astor, care insa este mult mai transparenta si pentru care trebuie cel putin doua aplicari. Despre rezistenta inca nu am detalii, pentru ca abia am aplicat-o, dar revin cu un verdict cat de curand.

In concluzie, amandoua sunt nice to have atunci cand va doriti un produs mediu calitativ si pe care sa-l folositi doar pentru un sezon. In rest, eu raman fidela OPI pentru calitatea ojelor si culorilor extraordinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu