duminică, 10 iunie 2012

NYX Matte - Indie Flick

Nu stiu cum am reusit sa ma conving ca ar trebui sa comand culoarea asta..poate swatch-urile vazute..poate ora tarzie..cert este ca in momentul in care am primit-o am fost tare dezamagita pentru ca, desi e interesanta, cu siguranta eu nu sunt chiar atat de curajoasa in a purta un rosu atat de pigmentat.

Dar dupa ce m-am jucat putin cu el, i-am dat o sansa ca poate se mai investe o petrecere sau o iesire tarzie in noapte, prilej numai bun de o astfel de culoare.



Lasand culoarea la o parte, textura este absolut de vis, nu usuca buzele si pigmentarea incredibila. Iar la pretul de 29 lei sigur este o investitie excelenta.  Deja am mai trecut pe lista o nuanta nude... 

Mai jos cum vine pe buze in toata nebunia lui :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu