duminică, 6 martie 2011

What am i using this week - face


M-am gandit sa inaugurez o rubrica intitulata "What am i using this week" (pentru a organiza putin folosirea produselor :D ). In aceasta saptamana va prezint produsele pentru ten:

1. Crema hidratanta pentru fata Yes to tomatoes. Este varianta mica luata la un kit din Sephora. Imi place enorm de mult parfumul ei (desi urasc sa pun produse parfumate pe ten), hidrateaza fara a lasa tenul gras si constituie o excelenta baza e machiaj. O recomand si sunt convinsa sa imi iau si varianta in size normal.

2. Dr. Hauschka crema de spalat tenul. Pur si simplu o ador. Costa o caruta de bani (65 Ron) dar e fantastica. Nu usuca tenul pentru ca are o compozitie mai mult uleioasa (da stiu ca suna ciudat dat este exact ce trebuie pentru eliminarea impuritatilor de pe tenul meu gras) hidratand perfect, contine faina de migdale cu rol usor exfoliant si miroase a trandafiri (zic eu).

Intreaga lista de ingrediente : Apa, emulsie din samburi de migdale si ulei de migdale, extract de Anthyllis vulneraria, extract din flori de galbenele, ulei de arahide, ulei din germeni de grau, extract de musetel, de sunatoare, hamamelis, ulei de migdale dulci, parfum (leiuri esentiale – citronelol, geraniol, extract de acerola, guma xanthan, alginati.

3.  Burt's Bees cleaning cream. O crema de spalat tenul mentolata pe care o folosesc dimineata pentru senzatia de prospetime pe care mi-o ofera. Curata tenul frumos dar uneori (depinde de cat e frig a fost afara) imi usuca pielea.

4. Yes to Tomatoes Facial Mask. O masca pe baza de argila pe care o folosesc 1-2 pe saptamana. A fost inclusa in kitul despre care vorbeam mai sus. Imi place pentru ca desi da o usoare senzatie de usturime la inceputul aplicarii, micsoreaza porii si vindeca eventualele cosuri aparute.

Saptamana viitoare este "What am i using this week - body". Yay! :)

3 comentarii:

  1. Buna! De unde ai luat crema de spalat Dr. Hauschka? Eu mi-am cumparat lotiunea matifianta din Austria, se gasesc si la noi produsele Dr. Hauschka? Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Crema am luat-o de aici http://www.theorganicbodycareshop.com/

    RăspundețiȘtergere