duminică, 13 martie 2011

Meet Agent lavender

Incursiunea mea in regatul lacurilor de unghii mai scumpe de 7 lei :D incepe cu China Glaze si al ei Agent lavender. 


Am aplicat de doua ori asa cum fac in cazul oricarui lac de unghi. Prima aplicare nu a fost grozava pentru ca oja nu s-a intins uniform si au ramas niste dungulite prin care se putea inca zari unghia naturala. La al doilea strat problema a disparut. Culoarea este foarte draguta insa nu mi se pare ca lacul are un luciu mai pronuntat decat cele pe care le folosesc in mod constant aka Coral prosilk care nu este mai mult de 7 ron si care rezista pe unghii in jur de 5 zile. 

Pretul a fost de 23 ron si pe langa aceasta nuata am cumparat si Innocence care este un foarte frumos roz pal in genul celor folosite pentru french manicure. Pe aceasta am folosit-o saptamana trecuta si pe langa faptul ca imi place mult nuanta si rezista cam 6 zile cu spalat vase inclus nu mi s-a parut a merita totusi cei 23 de lei pentru ca luciul s-a estompat undeva dupa 3 zile. Ntzz.

Cu siguranta o sa mai cumpar pentru ca au unele nuante tare frumoase si pe care nu le gasesti la lacurile de unghii mai ieftine but i know it wont make the Earth stay still :)

Daca va intereseaza brand-ul, eu le-am achizitionat de pe Beauty in the bottle iar experienta a fost foarte placuta.

Din cate am vazut au si 3 nuante din colectia Crackle. Efectul final eu il consider horrible dar daca va intereseaza aveti de unde lua :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu