marți, 22 martie 2011

My first Elf products

Dupa ce m-am gandit, m-am razgandit, am citit, vazut swatch-uri etc. m-am hotarat sa incerc si eu produsele Elf. E drept ca nu m-au tentat decat cele din gama studio, mai ales niste blush-uri pe care le vazusem eu pe site-ul din UK si aratau asa frumos in cutiutele lor ..sniff.. dar trebuie sa rezist eroic dupa achizitionarea a 3 blush-uri Farmasi care cred ca o sa-mi ajunga juma' de viata. Da, tocmai am realizat ca n-am fost in stare sa consum ever vreun fard, ruj sau blush total. Hmmm...am i a freak?!


Revenind insa la produsele noastre si concluzionand ca as vrea sa incerc si ceva pentru sprincene in afara de cele doua creioane de care imi aduc aminte din an in Paste am luat un Eyebrow Kit light si Eyebrow treat & tame. Abia le-am scos din cutiute si arata asa frumos :)


Ambalajul ambelor produse imi place foarte mult. Inca nu am apucat sa le folosesc dar the Treat & Tame thing smells awful. Am sa revin cu detalii in cateva zile timp pus la dispozitie spre a-mi face o parere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu