luni, 15 martie 2010

Too Faced Insurance Policy

Am cautat multa vreme o solutie pentru ca fardurile sa reziste mai mult timp pe ploapele mele pentru ca orice fard disparea sau se strangea in striuri hidoase dupa cateva ore. Asa ca m-am pus pe studiat problema serios, am intors-o pe toate partile si pe toate forumurile si am decis Shadow Insurance de la Too Faced. Si cum n-am gasit la mega reducere pe site-urile mele cu cosmetice, am mers frumusel in Sephora si am gasit minunea la pachet cu o trusa de farduri sub numele sugestiv Insurance Policy. Fiind ultimul pachet iar eu decisa sa nu ma intorc acasa fara primer am inchis ochii si am platit constiincios 130 de ron...



Bun. Dupa o luna de zile ma declar fericita. Desi mai joaca feste cateodata (nu m-am decis daca e vorba de cantitatea pe care o folosesc, timpul de uscare sau doar pielea care isi bate joc de mine) ma declar 100% fericita. Culoarea rezista chiar si 6 ore care pentru mine este incredibil si in plus, pentru ca nu trebuie folosita o cantitate imensa, tubul se preconizeaza a ma tine cateva luni bune.

Cat despre culori sunt in numar de 6 dupa cum urmeaza:

- Lucky Charms: verde inchis usor sidefat
- Full Frontal: un maro inchis
- Glamazon: un cappuccino sidefat
- Socialite: maro roscat usor sidefat
- Boy Toy: roz mat
- Skinny Dip: bleumarin usor sidefat


Swatches mai jos:


Culorile sunt frumoase, pigmentate putin cam prea "sclipicioase" pentru gustul meu, dar se pot scoate niste combinatii foarte reusite asa ca nu regret mica investitie.

Un comentariu:

  1. eu iubesc TFSI :) Boy toy e o nuanta tare draguta... ma oftic ca eu nu o am in nicio paleta too faced :(

    RăspundețiȘtergere