miercuri, 17 martie 2010

Scurt review Soap and Glory

Cu haioasa Soap and Glory am facut cunostinta in Sensiblu cand am dat cu ochii peste un lip plumer genial intitulat Sexy Mother Pucker. Era in jur de 45 Ron si dupa o zi de studiat opinii pe net, am cedat ;)) . Iar intre lip plumer-ul de la Too Faced si acesta, castiga detasat Soap and Glory. Efectul de pluming are loc doar daca solutia intra in contact cu apa aka dai cu limba peste buze si consta intr-o senzatie de intepatura la nivelul buzelor care dureaza cam 20 de minute. Eu am varianta incolora care da foarte frumos pe buze si care contribuie, cred eu, cel mai mult la efectul de marire. Si nu, nu o sa te trezesti cu niste buze rosii de furie asa cum am patit la Too Faced de ziceai ca m-am frecat toata ziua cu ardei iute pe buze.



Incantata de calitatea lip plumer-ului, de numele ingenios si design-ul ambalajelor, am mai cumparat crema de maini Hand Food si untul de corp The Righteous Butter. Crema de maini isi face treaba cam cat isi face si Elmiplantul, adica pana la urmatoarea spalare pe maini cand iar simt ca pielea mainilor ma strange si este nemultumita. Mirosul este usor si dulce, acelasi ca cel al untului de corp.

Untul de corp are ca ingrediente de baza untul de shea, uleiul de cocos si unt de cacao plus...jdemii de chimicale care mai de care mai alambicate. Ca pro-uri, miroase tare dragut si intra repede in piele scapandu-ma de senzatia de elastic. Ce imi place mie insa cel mai mult este ambalajul  (un roz delicat) si design-ul etichetei care te face sa-ti aduci aminte de reclamele la produse cosmetice minune de prin anii '50 si pin up girls.

Brand-ul merita toata admiratia pentru idee si cultura, Sexy Mother Pucker e the best, dar cremele..hmm..or avea ele unt de shea si alte ingrediente trendy, dar cu restul?..cu restul ce ne facem?!

Un comentariu:

  1. rusine sa-mi fie ca nici nu stiam de brandul asta... o sa incerc si eu lip plumerul :) eu am avut vreo 2 lip fusion si un duwop dar nu m-au dat pe spate...

    RăspundețiȘtergere