marți, 16 martie 2010

The organic body care shop

Tocmai am primit mail-ul de confirmare a expedierii comenzii de pe www.theorganicbodycareshop.com, un site cu cremute si minunatii naturale de care am aflat de la Gabi. Asa ca ma foiesc incantata si numar zilele pana cand ajunge la mine..me =P~ .

Recunosc ca dau tarcoale site-ului de ceva timp pana cand am zis pana aici, fie ce-o fi, ma da afara din casa ca eu dau banii pe cremute iar noi n-avem perdele, accept spasita..dar trebuie sa le am..yaaay! :)

Asa ca astept clipocind urmatoarele:

Balm Balm Hand Balm-Rose Geranium
Balm Balm Face Balm-Fragrance Free
Balm Balm Face Balm-Rose Geranium
Akamuti Body Butter-Coconut Oil
Akamuti Body Butter-Cocoa and Almond
Pure Nuff Stuff Body Bliss-Rose and Vanilla



Toata afacerea m-a costat cam 38 de lire, transport inclus..(sa fie cam la o perdea jumate :) ).

PS: I'm not a Balm Balm maniac!! O crema Balm Balm e cadou pentru mama care se duce la posta sa le ia.  Da stiu..mita..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu