duminică, 24 martie 2013

Flormar Illuminating primer

Cautam de ceva timp un iluminator. Pot sa traiesc fericita si fara, dar am zis sa incerc si eu sa vedem ce iese. Si cum vazusem intamplator ceva de la Flormar acum ceva timp, la prima ocazie tzup in magazinul Flormar sa achizitionez minunea. Bineinteles ca nu l-am swatch-uit ca mie daca imi intra ceva in cap, se apasa un butonas si nu mai gandesc..ohh.

Bun, ca sa trecem direct la subiect, am fost foarte dezamagita pentru ca partea cu iluminarea e nula..macar ca primer sa faca ceva si aici e ok-ut. Trecand peste dezamagirea mea, o sa o iau pe rand:

Ambalajul este din plastic cu pompita. Imi place ca este usor, dar pompita aia se incapataneaza ne multe ori sa scoate ceva. Si nu, nu este vina mea.



Mirosul este destul de ciudat. Mie mi se pare ca ma dau pe fata cu ceva pe baza de alcool..Mult..cam asa miroase.


Textura e ca a oricarui primer, dar nu iti da acea senzatie de silicon care ti se intinde peste tot pe degete si pe care reusesti apoi sa-l pui pe toate lucrurile din jur (my case). Lucru care sincer imi place. 



Concluzia? Nu mi se pare ca are efectul pe care il asteptam si pe care il pretinde ca are si pentru cei vreo 40 de ron dati pe el chiar imi cam pare rau. Are un usor usor efect de uniformizare, nu am observat nicio diferenta in ceea ce priveste matifierea sau rezistenta machiajului, iar partea cu iluminarea..well..that's not going to happen.

2 comentarii:

  1. sunt cateva foarte bune , Benefit imi place mie mult si mai aveam unul dar nu mai stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Mi-am luat intre timp ceva de la Lush de care sunt indragostita :)

    RăspundețiȘtergere