sâmbătă, 8 mai 2010

Cooked Powder Eyeshadow de la Miaoou

Astazi o sa va povestesc de noua mea descoperire si evident achizitionare: Cooked powder eyeshadow de la Miaoou. 


Joi seara, asteptand pe cineva la statia de metrou Unirii, am avut timp sa studiez pe indelete oferta de cosmetice de la magazinasul specializat pe asa ceva. Si cum ma holbam eu in plictiseala, m-a atras design-ul cutiutei asteia si faptul ca textura fardului seamana foarte mult cu cea de la MAC mineralize. Asa ca n-am rezistat tentatiei si am achizitionat-o la pretul de 10 Ron. 

Ajunsa acasa am avut ditamai surpriza. Nu numai ca fardurile arata foarte bine, dar si ating  lejer  in calitate fardurile din trusa mea de la Too Faced. For real!

Ambalajul este din plastic negru, usor lucios, singurul lucru care face produsul sa arate usor cheap fiind fonturile folosite pentru imprimarea denumirii si siglei.

Daca va intereseaza ce contine puteti gasi ingredientele pe fundul cutiutei: Tea Triethanolamine, Carbomer, Mica & Titaniu Moloxide & Red Oxideofiron, Magnesium Stearate, Distilled Water, Silica, Methilparaben, Propylparaben.

Eu am trio-ul nr 6, adica mov, gri-albastrui si aramiu. Din pacate magazinul avea doar acest numar, dar o sa caut si alte variante :D


In interior are un aplicator micut si cu forma rotunjita care mie mi s-a parut la prima vedere imposibil de utilizat pentru pleoape, dar astazi cand l-am folosit pentru swatch-uri am observat ca acel buretel este foarte cauciucat, facandu-l fin si foarte util. Sincera sa fiu, eu eram obisnuita cu acea calitate infioratoare a bureteilor de la fardurile ieftine, care mai ca iti fac peeling-ul pleoapei daca vrei sa aplici ceva, dar asta e super bun, aproape ca iti vine sa lasi pensulele la o parte atunci cand ai putin timp la dispozitie.

Culorile sunt pigmentate, sidefate, cremoase si foarte fine. Le puteti folosi separat sau combinat. Cat despre testul de rezistenta, folosite cu TFIP m-au tinut perfect 9 ore. 


Am incercat sa gasesc mai multe informatii despre produs si am aflat ca sunt fabricate in China iar firma producatoare are chiar si un site destul de profi :D. 

De achizitionat online, mai de incredere am gasit doar pe Dulcecosmetics unde au o gama destul de variata dar le puteti cumpara mai ieftin de la magazinasele noastre. 

Acum ma tenteaza si celelalte nuante din gama aceasta si am vazut si niste blush-uri usor sidefate cam la 20 Ron, dar nu stiu cat m-ar avantaja pe mine un  astfel de blush.

Voi ati testat altceva de la aceasta firma?

6 comentarii:

  1. Sincera sa fiu, e prima data cand aud de ei. Site-ul pare destul de profi, dar culorile mi se par cam tari:D. Oricum, dupa recomandarea ta, cred ca daca gasesc niste culori mai blande, imi iau. Recent, mi-am luat un fard terracota flormar (era si la reducere, 15 ron de la 28) si este minunat (doar ca are o nuanta si 10% din alta nuanta). Arata cam in genul celor de la miaoou.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, culorile sunt mai tari, dar cel putin ce am eu e decent pe pleoape chiar daca in swatch nu par :D. Cat despre Flormar n-am incercat nimic (desi ma tenteaza) pentru ca nu am gasit niciun stand pe langa mine :(

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar seamana cu cele de la MAC :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Uhm, arata tare bine si nu stiam de existenta lor. Oricum, statiile de metrou reprezinte adevarate mine cu aur :D!

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. La cati parabeni are mie una nu imi suna prea bine. Mai ales ca pielea pleoapelor este sensibila si daca vrem sa mai folosim un fard si la 40 de ani ar trebui sa avem grija de ea si sa nu ii mai dam atatia parabeni, care adunati in organism pot duce la aparitia cancerului de piele. Eu v-as recomanda sa incercati un produs organic pentru aceasta zona si veti vedea diferenta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu te supara Monica, dar eu m-am saturat de chestiile organice si naturale...da sunt bune pana la un punct. Deodorantele naturale NU tin cand transpiri abundent si nici sampoanele nu sunt atat de minunate cand ai un par des, fir gros si greu de spalat (si mai ai si niste fixativ in el).
    Nu cred ca vom pati mare lucru la 40 de ani, de ex stiu multe femei care folosesc "nocivul" Apidermin de ani de zile, si au pielea mai tanara cu 10 ani, nici nu le dai 50.
    Eu una as incerca aceste farduri daca le-asi gasi in culori mai pastelate. :) Din nefericire fardurile coapte trebuie folosite rapid, altfel se intaresc :(

    RăspundețiȘtergere