joi, 1 aprilie 2010

Colectia mea crescanda de pensule de machiaj

Recunosc ca pana acum  cateva luni, mai ales din lipsa de timp, machiajul ochilor mei consta intr-un creion khol maro sau aubergine aplicat la repezeala si un rimel. Daca era ceva special, atunci ma complicam si aplicam si fard de pleoape, ajutata de bine cunoscutul aplicator cu buretel.

Insa de cand mi-am propus sa urmez un curs de machiaj profesional programat pentru luna iulie, am inceput sa imi alcatuiesc o mica colectie de pensule, pe care le folosesc satisfacuta in fiecare dimineata.

Momentan mini colectia mea arata asa:


1. Coastal Scents Italian Badger Round Crease brush - este din par de bursuc si a costat doar 2.89 $. Desi am cumparat-o initial pentru "crease", o folosesc si pentru aplicarea fardului pe intreaga pleoapa. Practic, este pensula cea mai utilizata si pe care o port tot timpul la mine in caz ca am nevoie de un usor retus al machiajului.



 Pentru o privire mai detaliata puteti accesa site-ul Coastal Scents de unde am luat si poza de mai sus.


2. Coastal Scents Black Sable Shadow - este din par de samur si a costat 1.95$

Cumparata cu scopul de a o folosi la aplicarea fardului pe intreaga suprafata a pleoapei, s-a dovedit un pic cam prea mare pentru pleoapa mea. O folosesc din cand in cand pentru farduri deschise la culoare, astfel incat sa nu fie o grozavie daca intind, din cauza ei, mult peste linia pleoapei.


Trebuie sa mentionez ca am spalat-o deja si ca nici una din pensulele de pe Coastal Scents nu a pierdut mai mult de 1-2 fire de par, iar forma a ramas aceeasi, desi nu am facut mai mult de a le spala si sterge cu un prosop la final.

3. MAC Angled Brush 275 SE

Este prima mea pensula, cumparata de dragul de a avea o pensula MAC chiar daca nu e 239, cea la care am visat mult timp. Este un SE, adica un Special Edition si a costat in jur de 16$ pe un site de reduceri cosmetice pe care o sa vi-l prezint in curand.

Este putin cam mare si incomoda pentru mine sa o folosesc pentru intreaga pleoapa, dar merge foarte bine pentru blenduit. Nu prea sunt sigura de compozitia ei. Iti lasa senzatia de amestec, desi inclin sa cred ca este sintetica...firele insa sunt extrem de nice.

4. NYX B12 Crease

Pensulele NYX sunt achizitiile de luna asta de pe shopul NYX. Chiar daca denumirea ne lasa sa intelegem ca se foloseste pentru cuta pleopei, mie mi-a fost imposibil sa o utilizez in acest scop. Prin urmare am investit-o cu o noua sarcina: blenduirea, la care se descurca admirabil :D. Pensula e sintetica, nu pierde niciun fir de par, dar si-a pierdut putin din forma intiala (numai bine pentru blenduit as zice :P ). A costat 27 Roni.

5. NYX B17 Smudge

Pensulica asta isi face bine treaba. E micuta si subtire si excelent de folosit pentru evidentierea liniei genelor. Este tot sintetica si asta se cam simte in momentul in care se aplica fardul. In rest, ca si surata ei mai mare, face fata cu brio spalatului, nu isi pierde forma (fiind atat de mica nici n-are ce :) ) si a costat 18 Roni.

6. Coastal Scents Jumbo Italian Badger Fan brush

Minunea asta este...maare (dha..daca nu mi s-a aprins niciun beculet la "Jumbo"). In fine, rolul ei este de a inlatura de pe obraji, cat mai usor, pigmentii cazuti in timpul machiajului. Asta ca sa nu te trezesti cu punctulete negre sau maro peste proaspat intinsul si perfectul fond de ten :| .Pretul a fost si el pe masura, adica 11.95 $. Pensula asta o  folosesc cand ma impiedic de ea..si credeti-ma..sunt sanse mari :D, iar atunci din doua miscari am rezolvat problema.

Ce imi doresc in continuare? O pensula de aplicat fondul de ten. Inca studiez piata externa in cautarea pensulei perfecte care sa nu faca ditamai gaura in bugetul subsemnatei :). Recomandari?

3 comentarii:

  1. Ca recomandare pentru fond de ten: daca e lichid - 187 de la mac, sau orice alt stippling brush - eu pe asta o am si imi place mult; nu recomand 190, pensula plata, e un maaare chin, cel putin pentru mine
    daca fondul de ten e mineral, orice kabuki sau buffer merge :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multumesc mult pentru sfaturi. Tu de unde iti achizitionezi pensulele MAC?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu cele 2pensule pt ochi de la CoastalScents, n-am ce reprosa la adresa lor :X
    Parca imi face cu ochiul pensulica pt crease de la Nyx ;)) , este aspra?

    Eu aplic fdt-ul cu pensule de la Royal(se gasesc pe site-uri din UK), sunt mult mai multumita de rezultat fata de ceea ce obtineam cu pensula roz de stipping de pe Coastal

    btw, thanks de poza, asa mi-am dat si eu seama ca fan-ul jumbo e chiar huge, nu-mi imaginam ca-i chiar ataaaat :)))

    RăspundețiȘtergere