vineri, 7 februarie 2014

Masca perfecta pentru iarna

Am tot cautat masti de fata care sa fie cat mai naturale si accesibile ca pret, iar daca sunt produse in Romania cu atat mai bine.

Ultima descoperire este masca hidratanta Cleopatra pe care o folosesc cu succes pe vremea asta rece, care imi usuca pielea ingrozitor.


Ce imi place la ea:

* Hidrateaza foarte bine si doua zile de la aplicare nu prea am nevoie nici de crema hidratanta
* Miroase dragut, powdery
* Este ieftina si cantitatea iti ajunge pentru foarte multe aplicari (nu-mi mai aduc aminte exact pretul dar cred ca este undeva sub 15 lei)
* Ingredientele destul de ok



Ce nu imi place:
* Ambalajul care arata putin cam prea ieftin
* Consistenta destul de apoasa, dar care nu deranjeaza foarte tare



Cu toate acestea ramane masca mea preferata pe timp de iarna si o recomand calduros. Voi ce masti romanesti recomandati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu