luni, 23 iulie 2012

Parul meu este fericit

Cred ca am mai vorbit pana acum de cat ma chinui cu parul meu foarte fin, fara volum si pe care trebuie sa-l spal zilnic pantru ca desi este uscat la varfuri se ingrasa foarte repede..si am incercat cate si mai cate ..si uleiuri pentru varfuri si sampoane pentru par gras si masti si parul meu tot arata pe lungime ca o matura (din cauza spalatului excesiv) si gras la radacina. Am folosit o perioada sampon uscat Batiste si am crezut ca am aflat solutie problemei mele but hell no, la a treia utilizare deja scalpul nu-l mai suporta si aveam mancarimi groaznice. Asta in conditiile in care il utilizam doar cat sa nu ma spal in fiecare dimineata ci sa prelungesc spalatul la doua zile. 

Dar de vreo luna am gasit solutia care ma multumeste si anume samponul I love juicy de la Lush. De cand il folosesc parul se ingrasa mai greu (nu va ganditi totusi ca e o schimbare radicala dar dupa o luna de folosit chiar pot sa ma spal o data la doua zile pe caldurile astea) iar parul meu, care este aproape de talie acum, arata frumos, lucios si sanatos : Me foarte happy.



Am cumparat prima data varianta mica de 100ml si asta e un lucru care imi place mult la Lush pentru ca pot cumpara variante mici atat de sampon cat si de balsam si gel de dus si daca imi plac, imi iau si in varianta de 250ml sau 500ml. Pretul pentru 100ml de I love juicy este de aproximativ 34 lei si daca nu esti ca mine sa te speli zilnic, iti ajunge cu brio cateva luni. Eu l-am terminat cam in doua saptamani si mi-am cumparat si varianta de 500 ml cu 67 lei. Stiu, este destul de mult pentru un sampon dar mie mi se pare the best pe care l-am folosit de cand ma stiu si o sa-mi ajunga vreo 3 luni pe putin.



Samponul are un parfum foarte yummy, de cocktail de fructe exotice care ramane mult in par si o culoare orange like. Consistenta este parca putin mai groasa decat al unui sampon obisnuit si nu ai nevoie de o cantitate mare pentru o aplicare. 


Pentru parul meuI love juicy este the Holy Graal. Voi l-ati incercat?

6 comentarii:

  1. Eu am incercat Daddy O iar ca balsam american cream si toate produsele au fost fenomenal de bune!Lush este incredibil:)
    iata si linkul:
    http://passionforstylishlife.blogspot.ro/search/label/Lush
    Cleo:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am luat si eu American cream pentru a doua oara. Desi nu mi se pare ca hidrateaza foarte mult si trebuie si o groaza de produs pentru o aplicare la lungimea parului meu..miroase extraordinar. Si parfumul se mentine dupa cum simt :) merci frumos pentru link :)

      Ștergere
  2. oh doamne, sper ca samponul asta sa fie si salvarea mea. Sunt exact, dar exact in situatia ta cu parul. Partea cea mai trista e ca la cel tarziu 6:50 trebuie sa ies pe usa, deci in fiecare dimineata ma trezesc la 5:30 ca sa-mi spal parul, parca as lucra la uzina, sunt disperataaaa :( Maine sunt la standul lush, multumesc pt acest review! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, am vazut ca ai gasit sampon juicy varianta 500 ml la 67 lei?de unde ai achizitionat 500 ml la pretul asta? mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde ai gasit samponul e 500 de ml la 67 de lei? La ei pe site e 94,80 :(

    RăspundețiȘtergere
  5. sounds so great!
    kiss kiss


    http://www.fashion-spike.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere