joi, 9 februarie 2012

Mario Badescu Acne Facial Cleanser

Cu ocazia unei oferte Groupon de 50% reducere pentru produsele cosmetice Mario Badescu de pe carespot.ro am cumparat doua vouchere, unul din ele folosindu-l pentru acest cleanser. Un short intro in legatura cu tenul meu ar spune ca am tenul mixt sau gras depinde cum ii convine, dar in acelasi timp deshidratat (God knows why) si cu tendinta usor acneeice. 



Acest produs este primul folosit care sa contina Acid salicilic si dupa doua saptamani de folosire pot spune urmatoarele:

- este ambalat intru-un recipient de plastic si imi place foarte mult sistemul de dozare


- este transparent cu o consistenta semi lichida.
- o cantitate de marimea unui bob de mazare este indeajuns pentru fata si decolteu.
- mirosul nu este pronuntat dar are o tenta de medicament. Mie personal imi miroase a dentist.
- nu usuca pielea
- curata foarte bine astfel incat la aplicarea imediata a lotiunii tonice nu ramane absolut nimic pe discheta demachianta..si eu folosesc un fond de ten full coverage
- din pacate nu am vazut efecte de imbunatire evidenta a tenului desi il folosesc de doua ori pe zi

Si mai jos ingredientele

Pretul intreg al produsului  este 94 Lei, dar il consider destul de mare pentru cat face. Da, este mult mai ok decat unul drugstore like, dar cu siguranta nu extraordinar.



2 comentarii:

  1. Eu tocmai am comandat enzyme cleanser si am emotii, abia astept sa il incerc. Mi-am mai luat si Cellufirm Drops, nu ma intereseaza efectele anti imbatranire inca, dar e cel mai light si mai revigorant serum hidratant ever! In alegerea facuta m-a ajutat si review-ul tau, so thank you!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi spui ce parere ai de enzyme cleanser. Cellufirm Drops e absolut the best si ma bucur ca te-am putut ajuta.

      Ștergere